Relacja z Gran Canaria Girls Surf Camps 2018

Categories SURF CAMPY, SURFINGPosted on
dziewczyny na plaży z deską surfingową

W lutym 2018 roku miała miejsce premiera naszych surfcampów Girls Only. Na pierwszy ogień poszła Gran Canaria, a to dzięki współpracy z Surfwyjazdy i hostelem HiTide, czyli tymi, którzy znają tę wyspę najlepiej;)

W sumie na obydwa turnusy wyjechało z nami 26 fantastycznych surferek! Dla wielu z nich była to pierwsza przygoda z surfem, ale nie zabrakło też dziewczyn, które miały już na koncie kilka złapanych fal.

Co robiłyśmy na Kanarach i dlaczego tylko w damskim gronie? Jeśli chcesz wiedzieć, czytaj dalej 😉

Gran Canaria Girls Surf Camp grupa surferek na plaży
Dziewczyny z pierwszego campu
Gran Canaria Girls Surf Camps Lekcja surfingu dla dziewczyn na plaży
Drugi camp przed pierwszym wejściem do wody!

SURFING

To główny punkt programu oczywiście! Dziewczyny codziennie łapały fale na spocie Las Canteras w samej metropoli Las Palmas. Nie było łatwo, szczególnie, że Posejdon chyba się czymś zdenerwował bo podczas obydwu turnusów trochę poszalał, ale dziewczyny okazały ogromną wolę walki, co zaprocentowało wieloma pięknymi chwilami, gdy w końcu udało się wstać na desce i popłynąć na fali. Pomagali nam w tym sympatyczni (i przystojni;) instruktorzy ze szkoły Ocean Side.

Gran Canaria Girls Surf Camps lekcja surfingu

Gran Canaria Girls Surf Camps surferka łapie fale

Gran Canaria Girls Surf Camps surferka na fali

JOGA

Joga i surfing doskonale się uzupełniają, pisałyśmy o tym tutaj. Podczas wyjazdów nasze surferki mogły się same o tym przekonać wybierając opcję Surf&Yoga i uczęszczając na zajęcia do szkoły jogi Power Yoga. Wybór zajęć był spory od intensywnych i wymagających fizycznie po sesje regeneracyjne (te były szczególnie przez nas lubiane po wysiłku w wodzie;), jogę na plaży czy jogę na dobranoc.

EKSPLOROWANIE WYSPY

Poza Las Palmas udało nam się odwiedzić również inne zakątki wyspy, takie jak zawsze słoneczne Południe czy zachwycający górskimi krajobrazami środek oraz klimatyczne miasteczka Agaete, Arucas czy Teror. Gran Canaria to piękna i bardzo zróżnicowana wyspa, która ma bardzo wiele do zaoferowania (nie tylko plaże i hotele all inclusive). Żałujemy, że nie miałyśmy więcej czasu na jej poznanie, ale na pewno tam jeszcze wrócimy!

Gran Canaria Girls Surf Camps wydmy w Maspalomas
Gran Canaria Girls Surf Camps Teror
Klimatyczne miasteczko Teror

INTEGRACJA

To jeden z najważniejszych celów inicjatywy Surferki – zintegrować społeczność Polek, które kochają ten sport oraz zarażanie surf bakcylem kolejnych super dziewczyn! Dlatego chcemy się spotykać od czasu do czasu wyłącznie w damskim towarzystwie (chociaż nie wykluczamy w przyszłości wydarzeń, na które zaprosimy również panów;). Nie ma znaczenia ile masz lat, czy już surfowałaś, czy jesteś wysportowana itp. Nie jest również problemem, jeśli nie masz z kim jechać, bo na miejscu wszystkie się poznajemy i spędzamy wspólnie czas. Nowe fajne koleżanki, z którymi możemy dzielić swoją pasję, to naszym zdaniem największa wartość takiego wyjazdu!

Gran Canaria Girls Surf Camps dziewczyny z deską surfingową
Integracja na tarasie w HiTide

TAPAS & SANGRIA

Nieodłącznym elementem każdego wyjazdu jest poznawanie lokalnych smaków oraz po prostu dobra zabawa! Na Gran Canarii nie mogło zabraknąć tradycyjnych hiszpańskich tapas (w tym płonące kiełbaski chorizo oraz typowo kanaryjskie ziemniaczki papas arrugadas z pikantnym sosem mojo) oraz owoców morza. Do tego we własnym zakresie zorganizowałyśmy warsztaty kulinarne, podczas których upichciłyśmy ogromne ilości tortilla de patatas;) Wspólne gotowanie bardzo integruje (szczególnie, jeśli połowę zrzutki na składniki wyda się na wino;)! Jeden z wieczorów natomiast spędziłyśmy na tarasie z widokiem na ocean na dachu naszego hostelu HiTide, pijąc domowej roboty Sangrię i słuchając muzyki!

Gran Canaria Girls Surfcamps tapas i sangria

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że nasze pierwsze campy wypadły epicko! Przede wszystkim Wam, drogie Surferki – jesteście super Dziewczyny! Dziękujemy również naszemu współorganizatorowi – Surfwyjazdy oraz pozostałym partnerom!

PARTNERZY CAMPÓW:

Surfwyjazdy – specjaliści od wyjazdów na Kanary, pełen profesjonalizm i bardzo korzystne oferty przez cały rok

HiTide – klimatyczny i genialnie usytuowany hostel. Mieszkając tu wychodzisz prostu na plażę Las Canteras oraz możesz chillować na tarasie wsłuchując się w szum oceanu. Masz blisko na surfing i niedaleko na jogę, a w pobliżu mnóstwo fajnych knajpek.

Little More & Luna Mood Jewellery – ubrania i bizuteria tworzone z pasją przez jedną z nas, surferkę Olę

Oku Aku – ubrania wyzwalające kosmiczną i pozytywną energię, polska marka stawiająca na odważne i bardzo oryginalne wzory

SznurWiór – specjaliści od surferskiego dekoru

Ekologiczny.pl – sklep z kosmetykami EKO, dystrybutor kremu SURF & FUN

Sucho.me – producent poncz z mikrofibry pomyślanych specjalnie o podróżujących surferach

A już wkrótce planujemy kolejne surf wydarzenia, więc śledźcie nas uważnie;)
Skomentuj!
(Visited 1 030 times, 1 visits today)